با دستور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، استادیوم شهید وطنی در اختیار باشگاه نساجی قرار می‌گیرد تا دغدغه نبود امکانات لازم برای برگزاری تمرینات در قائمشهر تا حدود بسیاری رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در سال‌های گذشته به بهانه نبود امکانات اولیه مورد نیاز، تمرینات نساجی به تهران منتقل شده بود که گلایه مالکان این تیم را به همراه داشت.
 
اما در جدیدترین تصمیمات گرفته شده از جانب مدیر کل ورزش جوانان، قرار بر این شد استادیوم شهید وطنی به نساجی واگذار شود و وی همچنین قول مساعد داد تا امکانات تمرینی بیشتری نیز تامین گردد.
 
با هماهنگی‌های صورت گرفته تا آخر هفته تکلیف سرمربی تیم روشن خواهد شد و از شنبه آینده تمرینات آماده سازی پیش فصل تیم در قائمشهر کلید می‌خورد.
 
مهدی تارتار، رضا مهاجری و محمود فکری سه گزینه اصلی هدایت قرمزپوشان محسوب می‌شوند که خروج فکری به دلیل قبول مربیگری آلومینیوم اراک از بین مهاجری و تارتار یک نفر سکان هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.
 
گفتنی است وضعیت نامعلوم نساجی و جدایی بازیکنان این تیم نگرانی هواداران را به حدی رساند که آن‌ها اقدام به تجمع جلوی درب استانداری کردند و خواسته خود را به گوش مسئولان رساندند تا اوضاع تنها تیم لیگ برتری شمال کشور بحرانی‌تر نشود.
 
انتهای پیام/آ
 


نساجی از فصل آینده در قائمشهر تمرین می‌کند

برچسب ها: وزارت ورزش ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.